
Знаете ли, е когато купувате маса то нейната цена е сформирана на база конкретни правила. Навярно много от вас са наясно с някои, но пък други не са толкова популярни. Виж цените на едни и същи модели в онлайн и офлайн магазините и ще осъзнаеш, че виртуалните платформи са доста по-гъвкави по отношение на това да могат да предоставят на вниманието ви наистина добри и високоефективни продукти но конкурентни цени. На какво се дължи тази практика и има ли значение от къде ще изберете своята нова маса? Отговорите предстои да разберете от днешното четиво.
Защо онлайн търговците са по-конкурентни?
Приоритетите на много търсещи нови мебели клиенти се отнасят до това да могат да осигурят качествени, но сравнително достъпни продукти за обзавеждане. Анализа, който всеки може сам да направи е показателен, че офертите при виртуалните платформи са доста по-приемливи. Това се дължи основно на факта, че:
- Разходите по търгуване са много по-ниски;
- Представят се гъвкави условия за доставка с ниски тарифи;
- Клиента има денонощен достъп до множество варианти за избор на маса и други мебели;
- За да са конкурентни онлайн търговците прилагат различни схеми за реклама и популяризиране на продуктите си, а цената е една от примамливите.
Ето защо онлайн търговците на маси са по-конкурентни и определено има защо потребителите да ги предпочитат. Така не само си спестяват доста разходи, но в крайна сметка оптимизират и времето за покупка на дадена мебел за дома си.
От какво зависят офертите?

Един въпрос с множество отговори. Безспорно всеки е забелязал, че мебелния сектор предлага океан от възможности за избор точно при този тип обзавеждане. Що се отнася до това да се избере наистина перспективна и качествена маса за дома не се пренебрегва и фактора стойност, който разбира се повлиява на решението на клиента.
В общи линии офертите за масите зависят основно от следните технически особености:
- Размери. Колкото по-голяма е една мебел то толкова повече материали се влагат в изработката ѝ, което безспорно е причина да се отрази на цената;
- Материали. Има суровини, които са супер луксозни и скъпи, а други са евтини и поносими. Има защо те да повлияят върху сформирането на стойността на изделията;
- Производител. Тези с утвърдена репутация си имат платежоспособни клиенти и не се налага да намалят цените, но други, които тепърва навлизат на пазара имат нужда от стимул, а добрите оферти са приоритет за купувачите.
Разбира се, че много неща дават отражение върху сформирането на крайната стойност, която ще платите, но изложените са от най-съществено значение.